Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Αλλαγή Προϊόντων
Εάν για κάποιο λόγο επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος που παραλάβατε θα πρέπει να το κάνετε μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ημερομηνία που αναφέρεται στην απόδειξη αγοράς ή στην κάρτα αλλαγής). Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής. Επίσης, πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα που θα αγοραστούν να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, αποκριάτικα, Πασχαλινά, καλοκαιρινά, καθώς και τα προϊόντα που πωλούνται σε προσφορά δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής.
Ελαττωματικά Προϊόντα
1) Αλλαγή με νέο λειτουργικό προϊόν: Θα στείλουμε courrier να παραλάβει το προϊόν συσκευασμένο από τον χώρο σας. Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα του κατασκευαστή θα αντικαταστήσουμε το προϊόν και θα σας το αποστείλουμε δωρεάν. Η επιστροφή, τυχών ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να γίνει μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με την συσκευασία αγοράς τους ώστε να σταλούν στην προμηθεύτρια εταιρεία. Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής ή το τιμολόγιο πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.
2) Κακή/Λανθασμένη Χρήση: Εάν το προϊόν μετά τον έλεγχο επιβεβαιωθεί ότι έχει καταστεί μη λειτουργικό από κακή ή λανθασμένη χρήση, μπορούμε: ή να σας το επιστρέφουμε με χρέωση παραλήπτη βάσει του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier ή να το καταστρέψουμε για εσάς ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα έξοδα αποστολής. Στην περίπτωση καταστροφής του προϊόντος το αντίστοιχο αίτημα σας πρέπει να μας το υποβάλλεται εγγράφως με κάθε πρόσφορο μέσο άλλως το προϊόν θα επιστρέφεται σε εσάς με την αντίστοιχη επιβάρυνσή σας.
Υπαναχώρηση
Στην περίπτωση υπαναχώρησης μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε προμηθευτεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία τιμολόγησής του, έτσι ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η άσκηση του δικαιώματος σας. Η χρέωση των μεταφορικών εξόδων επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συν-αρμολογηθεί, μιας και τα προϊόντα θα τα διαθέσουμε πάλι προς πώληση. Επίσης, θα πρέπει να συνοδεύονται με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης). Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται στο πελάτη με χρέωση παραλήπτη. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση info@kostaridis.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2241023372.